f

22 Ocak 2015 Perşembe

Beni Tanıyın! + Tesekkür Yazısı

Merhaba!
 Nasılsınız? Ben acayip heyecanlıyım çünkü en sonunda blogumu açtım!


Öncelikle kendimi tanıtmakla başlayayım. Ben 8.sınıfa giden, TEOG mağduru bir gencim. Blog açmadan önce yaşımdan dolayı ciddi bir şekilde tereddütlüydüm bu konuda. Ama gerek SaklamaKabı'ndan Eren abi olsun,  Naz'lı Kitaplık'tan canım arkadaşım Naz olsun, Kristal Kitap'tan bana gerek blogu düzenlemem konusunda yardım eden gerek yaşımı aldırmamamı söyleyen canım Kristal ablam olsun ve tabi blog ismimi bulan canım arkadaşım Büşra olsun hepsi beni destekleyerek yanımda oldular. Onlara ne kadar teşekkür etsem az. İyi ki yanımdasınız yoksa şuan bu blogu açamazdım. 
Yakında bir vlog çekeceğimi de söylemek istiyorum. Kitap Vampirleri ile Blog Tur kapsamında yapacağım bir vlog olacak ve ben konuk yorumcuyum! Çok sevinçliyim. :D 


Kendime döneyim tekrar. Dediğim gibi 8.sınıf öğrencisiyim ve 8 Haziran'da 14 yaşımda olacağım. Yani şuan 13 ama 14 diyelim biz ne de olsa az kaldı. :D Fantastik, distopya ve romantik ağırlıklı okuyorum. :D Kitap okumaya 2013 yılının Ağustos ayında başladım diyebiliriz sanırım. Ağustos ayında Hush Hush serisini bitirdim ve ayrıca 2013 yılında bir de Deniz Tanrıçası'nı okudum. 2014 yılında Kemikler Şehri almam ile benim kitaplara bağlanmam bir oldu. Kırklareli'nde oturduğum için burada bir D&R bile yok. -_- Bu yüzden fazla kitap alamıyordum. Ayda iki tane falan alabiliyordum yazın. Ama artık buradaki bir Kırtasiye&Kitabevi ile anlaştım ve gerçekten ucuz fiyata alabiliyorum. O yüzden fazla büyük bir kitaplığım yok fakat onu amaçlıyorum. Umarım bu yolda yanımda olursunuz. Kendinize iyi bakın. 


10 yorum:

 

Sonsuz Kitaplar Malikanesi Template by Ipietoon Cute Blog Design