f

30 Ocak 2015 Cuma

Çarpılma - Colleen Hoover | Kitap Yorumu


Aşkı şiir tadında mı yaşamak istersin… yoksa kalbinin derinliklerine işleyen bir acıyla mı?

On sekiz yaşındaki Layken babasının ölümünün ardından hem annesine hem de küçük kardeşine destek olur. Her ne kadar yaşadığı acının üstesinden gelmiş gibi görünse de genç kız içten içe tüm umudunu kaybetmektedir. Bu sırada varlığıyla nefesini kesen yirmi bir yaşındaki, yakışıklı komşusu Will karşısına çıkar. Will’in şair atışmalarına olan tutkusu Layken’i kendisine hayran bırakır.

İlk buluşmaları muhteşemdir. Birbirleri için özel olduklarını hissedip birçok ortak yanları olduğunu fark ederler. İkili birbirine artık sırılsıklam âşıktır. Ancak şaşırtıcı gerçekle ilişkileri çok geçmeden bambaşka bir hal alır. Bir araya gelmelerine ve aynı zamanda ayrılmalarına neden olan duyguları arasında bir denge kurmaya çalışırken, günlük etkileşimleri bile onlara acı vermeye başlayacaktır. Kalplerinde gizledikleri gerçeği ve aşkın pişmanlıkla sonlanmadan doyasıya yaşandığı bir geleceği hayal edip ifade edebilecekleri tek yer ise şiirlerdir.


Orjinal Adı: Slammed
Dili: Türkçe
Seri İsmi: Slammed
Seri Sırası:1/3
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Goodreads Puanı: 4.33



Merhaba! İlk yorumumla karşınızdayım! Çok heyecanlıyım ya! :D Her neyse başlayalım hadi.

 Öncelikle kitabımızın baş karakteri olan Layken babasını beklenmedik bir kalp krizinde kaybetmiştir. Babasının ölümünden sonra hem kendini hem daha dokuz yaşında olan ve babasını arkadaşı gibi gören kardeşi Kel'i hem aşık olduğu adamın ölmesinden dolayı yıkılan annesini hem de kendini toparlamaya çalışmaktadır. Annesi artık tek başına çalıştığı için maddi sıkıntılar yaşadığını söyleyerek taşınmaları gerektiğini söyler. Layken evini bırakma fikrinden, babasıyla olan hatıralarını bırakmak zorunda olması fikrinden nefret eder fakat yinede kabul eder.
 Michigan'daki yeni evlerinin önüne geldiklerinde kardeşi hemen arabadan aşağı iner ve kendine bir arkadaş bulur. Kardeşine bakmak için aşağı indiğinde kardeşi ve yeni arkadaşının oyun oynadığını görür. Onların oyunlarına katılarak zombi taklidi yaptığı sırada kardeşinin yeni arkadaşının abisini görür. Ve onun isminin Will olduğunu öğrenir.
 Ertesi gün arabadan kahve almak için dışarı çıktığı sırada ayağı kayar ve bahçe cücesinin üstüne düşer. Bahçe cücesi de omzunu keser. Şansımıza Will'de oradadır. İlk önce onunla dalga geçer. Çünkü ayağında terlikler ve üstünde pijama ile dışarı çıkmıştır. Fakat omzundaki kanı görünce özür dileyerek kolunu bandaj yapmak için onun evine giderler. Onun evine gitmelerinin sebebi daha eve tam yerleşmediler. Bu yüzden Layken bandajın hangi kutuda olduğunu bilmiyor. Ertesi gün markete birlikte gittiklerinde -biliyorsunuz Layken yolu bilmiyor :D- Will onu ertesi akşam için bir yere davet eder. Aralarında bir yakınlaşma olur ve bu olaydan birbirlerinden hoşlandıklarının farkında varırlar Fakat Layken okula gittiğinde gördüğü manzara ikisi içinde hiç iyi olmaz.
 Ben yazarın yine harikalar yarattığını düşünüyorum. Ve seri olduğunu öğrenmem beni çok mutlu etti. Epsilon duy sesimi! Kitabın sonunda yine ağladım. Ki yer yer gözlerim doldu, direndim. Ama tabı Umutsuz kadar değildi. :D Kitapta en hoşuma giden şey şiir olması. Şu anda şiirler çok dikkatimi çekiyor ve bu kitap ilgimi daha da arttırdı. Ama bu şiirler şu dört kıtalık kafiyeli şiirlerden değil arkadaşlar. Daha çok düz yazı tarzı yazılmıştı ve gerçekten çok güzeldi şiirler ya! Ve bir şeye daha değinmek istiyorum. Bazılarınız kapağı çok kötü buldu ama ben çok sevdim. Yani bir saniye hemen şuraya orjinal kapağı koyayım.
Şimdi bizim kapak daha iyi değil mi ama? Bence Epsilon çok iyi bir iş çıkarmış.
 

















 Ben kitabı çok beğendim. Zaten bu Colleen Hoover yani! :D Çoğu kişi umduğu gibi bulamadı fakat bence çok güzeldi.:D Ben 5 puan üzerinden 5 verdim Goodreads'te. Bence kesinlikle alın, okuyun. Çok seveceğinize eminim.





4 yorum:

  1. Günlerdir beklenen yorum geldi nihayet :D Merakla bekliyorum ben de bu kitabı okumayı ^-^

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu istiyorum!!!! -_- Yıllardır bu anı bekliyordum, Gamze'de yazdı ya ölsem de gam yemem :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, şş çok ayıp. :D Sorma valla en sonunda bende yazdım. Bu okul döneminde başımı iş aldım. Bir de kafamda yorum yaz yorum yaz diye tutturan bir Naz var. :D

      Sil

 

Sonsuz Kitaplar Malikanesi Template by Ipietoon Cute Blog Design