f

30 Temmuz 2015 Perşembe

Yaz Etkinliği | Mim

 Merhaba! Nasılsınız?  Vallahi ben sıcaktan patlıyorum. Sıcağı sevsem de aşırısı hele terleteninden nefret ediyorum. Tabi belki evde değilde havuz kenarında olsaydım fikrim değişebilirdi. :D Mime beni Naz etiketlemiş. Sağ ol kuzum. Haydi mime geçelim. :D

 1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?
Kitap, sıcak ve havuz.

2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?
Şöyle ki Haziran sonu ve Temmuz başı reading slumptaydım. Şuan iyi gibiyim. Haziranda 8 Kitap okumuşum. Bu ay daha az. :(

3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?
Bence şu sıralar new adult kitapları çok güzel gider. Ama ben şu sıralar fantastik okuyorum. :D

4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?
Evet, plajda ya da havuz kenarında kitap okumaya bayılırım. Plajda okuduğum en son kitap Kuşatma ve Fırtına'ydı. Geçenlerde de havuza gittim. Orada da Buz Öpücük'ü okumuştum. :D

5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?
Açık renkler. Açık yeşil, sarı, açık mavi, açık pembe... Böyle uzar gider. Fakat hala dışarı çıkarken siyah pantolon giyiyorum. :D

Kimlerin yapıp yapmadığını bilmiyorum. O yüzden kimseyi etiketlemiyorum. İsteyen herkes yapabilir. Kendinize iyi bakın!

2 yorum:

  1. O siyah pantolon giyenlerden biri de benim :/ Ne yapayım giyemiyorum renkli şeyleri. Blog temana bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah pantolan içinde daha rahat hissediyorum kendimi. Renkli olunca insan dikkat çekiyor ve ben hiç sevmiyorum dikkat çekmeyi. Çok teşekkür ederim. Yalnız yapmadım. Sağolsun Kristal yardım etti bana. O olmasa ne yapardım bilmiyorum. :)

      Sil

 

Sonsuz Kitaplar Malikanesi Template by Ipietoon Cute Blog Design