f

2 Eylül 2015 Çarşamba

Konu Kitap mı? Bana Bunlarla Gelin! | Mim

Herkese merhaba! Bloğu yine boş bıraktım farkındayım. Fakat hiçbir şey yapasım yok gerçekten. Evde oturdum, kitap okuyorum. Fuşyamsı Düşünceler beni bu mime etiketlemiş. Ona da çok teşekkür ederim. Geç oldu, kusuruma bakmazsın umarım. :)

1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi kitap mı?
Tabi ki kitap! Genelde kitaptan uyarlama filmleri izlemeden önce kitaplarını okumayı tercih ediyorum. Ama kitapların filmlerini izlemeyi seviyorum. Bazı sahneler olmadığında sinirlensem de seviyorum işte. :D

2- Ne tür kitapları tercih edersin?
Şu ana kadar sadece romantik, fantastik, distopya, bilim kurgu ve tarihi kurgu okudum. Sırf gizem okumadım ama içinde gizem olan kitaplarda okudum. Yani bunların hepsi tercihim. Şuanlık bu kadarlar. Korku veya cinayet okumayı şu sıralar hiç düşünmüyorum. :D

3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?
J.K.Rowling, Cassandra Clare, Laini Taylor, Marie Lu, Colleen Hoover... Daha çok sayabilirim. Hepsi favori yazarlarım. :D

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe girerdi?
Daha bugün Naz ile birlikte kitap yazmayı konuştuk. Muhtemelen Distopya ve Romantik olur. Belki birde fantastik ögeler. :D

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Emin değilim ama dizi olurdu sanırım. Hem kesmek zorunda kalmazlardı olayları. Tabii bana danışacaklar böyle. :D :D

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Jace Herondale! Bilmeyen varsa Ölümcül Oyuncaklar serisinden kendisi. Hem beni adadaki tehlikelerden korurdu hem de eğlenirdik. Belki aşkta doğardı aramızda. :3

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
Bir sürü sevdiğim yazar var ama Cassandra Clare ve J.K.Rowling diyorum. Üzgünüm seçim yapamam. Gerçi daha okumadım Harry Potter'ı ama filmlerinin hastasıyım. Kitapları okumak için Felsefe Taş'ını bekliyorum. Sırlar Odası var fakat o yok. :(

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olurdu dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
Cassandra Clare ile Laini Taylor olabilir. Başka da aklıma gelmiyor. :p

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap hangisi?
Sanırım bu Marie Lu'nun Şampiyon kitabı olurdu. Başka bir şey demek istemiyorum.

10- Önermekten sıkılmadığın, "Dünya okusun!" dediğin bir kitap sorsam?
Size bir kitap söyleyemem. Ölümcül Oyuncaklar serisi, Başka Dilde Aşk...

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak! Hangi kitap olsa "Beni burada bırakın." derdin?
Clary, Clary ve CLARY! Jace'e sahip, olduğu dünya mükemmel ve o bir gölge avcısı. Başka söze gerek var mı? 

Bende Kristal Kitap'ı mimliyorum. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere!




2 yorum:

  1. Kitap yazma hayalimiz şimdilik ertelendi gibi görünüyor ama eminim bir gün çok iyi işlere imza atıcaz -emin değilim ama neyse asdfsdf-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyelim? Kısmet. dsfhhdskh Ben deniycem önce. İyi kötü çıkıcak bir şeyler. Hayırlısı. :p

      Sil

 

Sonsuz Kitaplar Malikanesi Template by Ipietoon Cute Blog Design